Työssäoppiminen Lauri Leppänen

tiistai 15. maaliskuuta 2016

24.2.2016 8.50-15.20 (n.7h)

tänään olin kanto apulaisena ahtialassa kun vietiin jääkaappeja ja helloja pois asunnoista joita korjataa.

Lähettänyt Unknown klo 10.36 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ▼  2016 (20)
    • ►  toukokuuta (7)
    • ►  huhtikuuta (9)
    • ▼  maaliskuuta (1)
      • 24.2.2016 8.50-15.20 (n.7h)
    • ►  helmikuuta (3)
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.