maanantai 9. toukokuuta 2016

sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

8.4.2016 10.45-16.45 6h

tänään oli viimeinen päivä töissä  on ollut kyll mukava työssäoppimis paikka ja olin tänään myös juuson mukana ja oli aika rentopäivä näin viikon ja viimeisen työpäivän kunniaksi

7.4.2016 10.45-16.15 5h

tänään olin kanssa juuson kyydissä metsäkangaan jaossa oli aika mukava ja helppo päivä

6.4.2016 10.45-16.30 n5.5h

tänään olin juuson mukanan ei ollut kauhean rankka päivä ei mulla muuta

tiistai 12. huhtikuuta 2016

23.3.2016 10.45-16.00 5h

tänään olin heinolan jaossa ei ollut mikään erikoinen päivä pari hieman painavampaa pakettia oli

17.3.2016 10.45-15.00 4h

tänään olin heinolassa oli helppo päivä lyhyt päivä ehkä turhankin mutta oli hauskaa



16.3.2016 10.45-16.15 5h

tänään olin padasjoella ei ollut mitään erikoista enkä oppinut mitään uutta

11.3.2016 10.45-15,30 n5h

tänään olin keskustan auton kyydissä ei ollun kummoinen päivä aika helppo

10.3.2016 10.45-16.45 6h

tänään olin taas orimattilan auton kyydissä ei ollut kummoinen päivä

9.3.2016 10.45-16-45 6h

tänään olinkin ekaa kertaa vääksy padasjoki,lammi hollolla auton kyydissä oli aika kiva päivä oli aikamoinen maakunta matkailu päivä mutta oli silti kivaa

tiistai 15. maaliskuuta 2016

24.2.2016 8.50-15.20 (n.7h)

tänään olin kanto apulaisena ahtialassa kun vietiin jääkaappeja ja helloja pois asunnoista joita korjataa.

sunnuntai 21. helmikuuta 2016

19.2.2016 (10.45-16.22) n.5h

Tänän oli kolmas päivä työssä oppimassa tänää minä olin launeen jaossa meillä oli n.53 paikkaa päivä oli aika mukava, tämän viikon aikana olen tutstunut kolmeen eri jakoalueeseen ja ollut kyllä aika hauskaa ja töissä on hyvä porukka ja saanut tutusta aika paljon kaikkeen

torstai 18. helmikuuta 2016

18.2.2016 (10.45-14.50) (n.4h)

Tänään oli toinen päivä töissä ja tänään menin aamulla työpaikalle ja siinä sitten söin ja olin ja sitten alkoi työt ja työt alkoi taas kuorman purkamisella ja jakamalla tavarat jakoautoihin tänään olinkin keskutan auton kyydissä ei mulla oikein muuta ole

17.2.2016 (10.15-16.15) n.6h

Tänään oli ensimmäinen päivä T.Kainulaisella työssäoppimassa. Tänään minä tutuistuin työporukkaan ja työpaikkaan. sitten aloitin töiden teion ja sehän alkoi sitten kuorman purkamisella ja jakamalla paketit jakeluautoihin ja sitten lähdettiin liikkelle tänään olin heinolan jaossa. ja tänään harjoittelin vähän kapulan käyttöä eli laitetta jolla voidaan lukea paketit ja kuitata ne.