tänään olin launeen jaossa oli ihan mukava päivä
keskiviikko 11. toukokuuta 2016
maanantai 9. toukokuuta 2016
sunnuntai 24. huhtikuuta 2016
8.4.2016 10.45-16.45 6h
tänään oli viimeinen päivä töissä on ollut kyll mukava työssäoppimis paikka ja olin tänään myös juuson mukana ja oli aika rentopäivä näin viikon ja viimeisen työpäivän kunniaksi
tiistai 12. huhtikuuta 2016
9.3.2016 10.45-16-45 6h
tänään olinkin ekaa kertaa vääksy padasjoki,lammi hollolla auton kyydissä oli aika kiva päivä oli aikamoinen maakunta matkailu päivä mutta oli silti kivaa
tiistai 15. maaliskuuta 2016
24.2.2016 8.50-15.20 (n.7h)
tänään olin kanto apulaisena ahtialassa kun vietiin jääkaappeja ja helloja pois asunnoista joita korjataa.
sunnuntai 21. helmikuuta 2016
19.2.2016 (10.45-16.22) n.5h
Tänän oli kolmas päivä työssä oppimassa tänää minä olin launeen jaossa meillä oli n.53 paikkaa päivä oli aika mukava, tämän viikon aikana olen tutstunut kolmeen eri jakoalueeseen ja ollut kyllä aika hauskaa ja töissä on hyvä porukka ja saanut tutusta aika paljon kaikkeen
torstai 18. helmikuuta 2016
18.2.2016 (10.45-14.50) (n.4h)
Tänään oli toinen päivä töissä ja tänään menin aamulla työpaikalle ja siinä sitten söin ja olin ja sitten alkoi työt ja työt alkoi taas kuorman purkamisella ja jakamalla tavarat jakoautoihin tänään olinkin keskutan auton kyydissä ei mulla oikein muuta ole
17.2.2016 (10.15-16.15) n.6h
Tänään oli ensimmäinen päivä T.Kainulaisella työssäoppimassa. Tänään minä tutuistuin työporukkaan ja työpaikkaan. sitten aloitin töiden teion ja sehän alkoi sitten kuorman purkamisella ja jakamalla paketit jakeluautoihin ja sitten lähdettiin liikkelle tänään olin heinolan jaossa. ja tänään harjoittelin vähän kapulan käyttöä eli laitetta jolla voidaan lukea paketit ja kuitata ne.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)