Työssäoppiminen Lauri Leppänen
tiistai 12. huhtikuuta 2016
23.3.2016 10.45-16.00 5h
tänään olin heinolan jaossa ei ollut mikään erikoinen päivä pari hieman painavampaa pakettia oli
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti