Työssäoppiminen Lauri Leppänen
sunnuntai 24. huhtikuuta 2016
6.4.2016 10.45-16.30 n5.5h
tänään olin juuson mukanan ei ollut kauhean rankka päivä ei mulla muuta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti