Työssäoppiminen Lauri Leppänen
sunnuntai 24. huhtikuuta 2016
7.4.2016 10.45-16.15 5h
tänään olin kanssa juuson kyydissä metsäkangaan jaossa oli aika mukava ja helppo päivä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti