tänään oli viimeinen päivä töissä on ollut kyll mukava työssäoppimis paikka ja olin tänään myös juuson mukana ja oli aika rentopäivä näin viikon ja viimeisen työpäivän kunniaksi
sunnuntai 24. huhtikuuta 2016
tiistai 12. huhtikuuta 2016
9.3.2016 10.45-16-45 6h
tänään olinkin ekaa kertaa vääksy padasjoki,lammi hollolla auton kyydissä oli aika kiva päivä oli aikamoinen maakunta matkailu päivä mutta oli silti kivaa
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)