sunnuntai 21. helmikuuta 2016

19.2.2016 (10.45-16.22) n.5h

Tänän oli kolmas päivä työssä oppimassa tänää minä olin launeen jaossa meillä oli n.53 paikkaa päivä oli aika mukava, tämän viikon aikana olen tutstunut kolmeen eri jakoalueeseen ja ollut kyllä aika hauskaa ja töissä on hyvä porukka ja saanut tutusta aika paljon kaikkeen

torstai 18. helmikuuta 2016

18.2.2016 (10.45-14.50) (n.4h)

Tänään oli toinen päivä töissä ja tänään menin aamulla työpaikalle ja siinä sitten söin ja olin ja sitten alkoi työt ja työt alkoi taas kuorman purkamisella ja jakamalla tavarat jakoautoihin tänään olinkin keskutan auton kyydissä ei mulla oikein muuta ole

17.2.2016 (10.15-16.15) n.6h

Tänään oli ensimmäinen päivä T.Kainulaisella työssäoppimassa. Tänään minä tutuistuin työporukkaan ja työpaikkaan. sitten aloitin töiden teion ja sehän alkoi sitten kuorman purkamisella ja jakamalla paketit jakeluautoihin ja sitten lähdettiin liikkelle tänään olin heinolan jaossa. ja tänään harjoittelin vähän kapulan käyttöä eli laitetta jolla voidaan lukea paketit ja kuitata ne.