Tänään oli toinen päivä töissä ja tänään menin aamulla työpaikalle ja siinä sitten söin ja olin ja sitten alkoi työt ja työt alkoi taas kuorman purkamisella ja jakamalla tavarat jakoautoihin tänään olinkin keskutan auton kyydissä ei mulla oikein muuta ole
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti