Tänään oli ensimmäinen päivä T.Kainulaisella työssäoppimassa. Tänään minä tutuistuin työporukkaan ja työpaikkaan. sitten aloitin töiden teion ja sehän alkoi sitten kuorman purkamisella ja jakamalla paketit jakeluautoihin ja sitten lähdettiin liikkelle tänään olin heinolan jaossa. ja tänään harjoittelin vähän kapulan käyttöä eli laitetta jolla voidaan lukea paketit ja kuitata ne.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti