sunnuntai 21. helmikuuta 2016

19.2.2016 (10.45-16.22) n.5h

Tänän oli kolmas päivä työssä oppimassa tänää minä olin launeen jaossa meillä oli n.53 paikkaa päivä oli aika mukava, tämän viikon aikana olen tutstunut kolmeen eri jakoalueeseen ja ollut kyllä aika hauskaa ja töissä on hyvä porukka ja saanut tutusta aika paljon kaikkeen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti