Tänän oli kolmas päivä työssä oppimassa tänää minä olin launeen jaossa meillä oli n.53 paikkaa päivä oli aika mukava, tämän viikon aikana olen tutstunut kolmeen eri jakoalueeseen ja ollut kyllä aika hauskaa ja töissä on hyvä porukka ja saanut tutusta aika paljon kaikkeen
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti