Työssäoppiminen Lauri Leppänen
tiistai 15. maaliskuuta 2016
24.2.2016 8.50-15.20 (n.7h)
tänään olin kanto apulaisena ahtialassa kun vietiin jääkaappeja ja helloja pois asunnoista joita korjataa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti