tiistai 12. huhtikuuta 2016

9.3.2016 10.45-16-45 6h

tänään olinkin ekaa kertaa vääksy padasjoki,lammi hollolla auton kyydissä oli aika kiva päivä oli aikamoinen maakunta matkailu päivä mutta oli silti kivaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti