Työssäoppiminen Lauri Leppänen
tiistai 12. huhtikuuta 2016
9.3.2016 10.45-16-45 6h
tänään olinkin ekaa kertaa vääksy padasjoki,lammi hollolla auton kyydissä oli aika kiva päivä oli aikamoinen maakunta matkailu päivä mutta oli silti kivaa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti