Työssäoppiminen Lauri Leppänen
tiistai 12. huhtikuuta 2016
16.3.2016 10.45-16.15 5h
tänään olin padasjoella ei ollut mitään erikoista enkä oppinut mitään uutta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti