Työssäoppiminen Lauri Leppänen
tiistai 12. huhtikuuta 2016
10.3.2016 10.45-16.45 6h
tänään olin taas orimattilan auton kyydissä ei ollut kummoinen päivä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti