Työssäoppiminen Lauri Leppänen

tiistai 12. huhtikuuta 2016

11.3.2016 10.45-15,30 n5h

tänään olin keskustan auton kyydissä ei ollun kummoinen päivä aika helppo

Lähettänyt Unknown klo 14.48
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ▼  2016 (20)
    • ►  toukokuuta (7)
    • ▼  huhtikuuta (9)
      • 8.4.2016 10.45-16.45 6h
      • 7.4.2016 10.45-16.15 5h
      • 6.4.2016 10.45-16.30 n5.5h
      • 23.3.2016 10.45-16.00 5h
      • 17.3.2016 10.45-15.00 4h
      • 16.3.2016 10.45-16.15 5h
      • 11.3.2016 10.45-15,30 n5h
      • 10.3.2016 10.45-16.45 6h
      • 9.3.2016 10.45-16-45 6h
    • ►  maaliskuuta (1)
    • ►  helmikuuta (3)
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.