Työssäoppiminen Lauri Leppänen
tiistai 12. huhtikuuta 2016
11.3.2016 10.45-15,30 n5h
tänään olin keskustan auton kyydissä ei ollun kummoinen päivä aika helppo
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti