Työssäoppiminen Lauri Leppänen
keskiviikko 11. toukokuuta 2016
1.4.2016 11.16 5h
tänään olin launeen jaossa oli ihan mukava päivä
31.3.2016 11-17 6h
tänään olin orimattilan jaossa
24.3 11-16.30 5.5h
tänään olin heinolan jaossa ja sen ympäristössä en oppinut mitään uutta
26.2.2016 11-16.30 5.5h
tänään olin orimattilan jaossa ei ollut mitään erikoista tänään
18.3.2016 11-16 5h
tänään oli ihan normi päivä launeen jaossa
25.2.2016 10.45-15.00 (n.4h)
tänään olin keskustan jaossa mukana. oli ihan ok päivä en oppinut mitään kovin erikoista
maanantai 9. toukokuuta 2016
30.3.2016 11-16.15 5h
tänään olin keskustan jaossa en oppinut mitään uutta
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)