Työssäoppiminen Lauri Leppänen
maanantai 9. toukokuuta 2016
30.3.2016 11-16.15 5h
tänään olin keskustan jaossa en oppinut mitään uutta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti