Työssäoppiminen Lauri Leppänen

keskiviikko 11. toukokuuta 2016

31.3.2016 11-17 6h

tänään olin orimattilan jaossa


Lähettänyt Unknown klo 23.40
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ▼  2016 (20)
    • ▼  toukokuuta (7)
      • 1.4.2016 11.16 5h
      • 31.3.2016 11-17 6h
      • 24.3 11-16.30 5.5h
      • 26.2.2016 11-16.30 5.5h
      • 18.3.2016 11-16 5h
      • 25.2.2016 10.45-15.00 (n.4h)
      • 30.3.2016 11-16.15 5h
    • ►  huhtikuuta (9)
    • ►  maaliskuuta (1)
    • ►  helmikuuta (3)
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.