Työssäoppiminen Lauri Leppänen
keskiviikko 11. toukokuuta 2016
1.4.2016 11.16 5h
tänään olin launeen jaossa oli ihan mukava päivä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti