Työssäoppiminen Lauri Leppänen
keskiviikko 11. toukokuuta 2016
25.2.2016 10.45-15.00 (n.4h)
tänään olin keskustan jaossa mukana. oli ihan ok päivä en oppinut mitään kovin erikoista
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti