keskiviikko 11. toukokuuta 2016

25.2.2016 10.45-15.00 (n.4h)

tänään olin keskustan jaossa mukana. oli ihan ok päivä en oppinut mitään kovin erikoista


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti