Työssäoppiminen Lauri Leppänen
keskiviikko 11. toukokuuta 2016
18.3.2016 11-16 5h
tänään oli ihan normi päivä launeen jaossa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti