Työssäoppiminen Lauri Leppänen
sunnuntai 24. huhtikuuta 2016
8.4.2016 10.45-16.45 6h
tänään oli viimeinen päivä töissä on ollut kyll mukava työssäoppimis paikka ja olin tänään myös juuson mukana ja oli aika rentopäivä näin viikon ja viimeisen työpäivän kunniaksi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti